امروز: سه شنبه, 06 اسفند 1398

حیطه وظایف و مسئولیت‌های این واحد در بخش شبکه، اینترنت، نرم‌افزار و سخت‌افزار به شرح زیر هست:

1) راهبری و نظارت بر اجرای برنامه‌ها و جریان عملیاتی رایانه‌ها و رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کلیه سیستم‌های موجود و فعال

2) پشتیبانی شبکه، اینترنت، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

3)مشاوره درزمینهٔ IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم‌افزارهای موجود ،سخت‌افزار و بانک‌های اطلاعاتی و سایر منابع موردنیاز جهت رفع نیازمندی‌ها
4) پشتیبانی فنی کلیه سیستم‌ها و تجهیزات ارتباطی شبکه و اینترنت ستاد، مراکز و پایگاه‌های تحت پوشش و رفع مشکلات موجود و ارائه خدمات IT

5) همکاری در بررسی نیازمندی‌ها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستم‌های موجود و انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات و نظارت بر خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار

6) نظارت بر فعالیت‌های شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و پروژه‌ای بخش IT و بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی

7) توسعه بستر IT و استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه زیرساخت‌های شبکه

8) نیازسنجی، بررسی، و تائید نیازهای کامپیوتری، شبکه و اینترنتو تجهیز، پشتیبانی، مديريت و نظارت بر آن‌ها در ستاد، مراکز و پایگاه‌ها

9) پشتیبانی از کلیه نرم‌افزارهای کاربردی مورداستفاده در شبکه و مراکز شامل ( اتوماسیون اداری چارگون ، نرم‌افزارهای آموزش، وب‌سایت، حضوروغیاب، حسابداری حقوق و دستمزد)

10) بررسی محصولات و سیستم‌های موجود و پیشنهاد جایگزین‌های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندی‌های مشخص‌شده

11) نگهداری، مدیریت و حفظ امنیت شبکه و بررسی و به‌کارگیری روش‌ها و راهکارهای مقابله بانفوذ و آلودگی‌های ویروسی و مانیتورینگ شبکه و جلوگیری از حملات و خرابکاری‌های احتمالی

12) پشتیبانی و نگهداری و بازدید دوره‌ای از کلیه سیستم‌های رایانه‌ای موجود در شبکه و زیرساخت شبکه کابلی و wireless (بی‌سیم) ستاد و مراکز و پایگاه‌ها

13) اقدام در جهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا بر نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای مدیریت فناوری و تحلیل و بررسی انواع سطوح دسترسی کاربران و یا تعیین سطح دسترسی کاربران بر اساس سطح کاری

14) تحلیل در راستای زیرساخت‌ها و شبکه و اینترنت و طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای موردنیاز دانشگاه

15) حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور و UPS و همچنین دقت و بررسی دما و عبور و مرورها احتمالی

16) نگهداری و مدیریت و پشتیبانی و سرویس‌ شبکه‌های Lan ، اینترنت، پست الکترونیکی، دوربین‌های مداربسته ، تلفن‌های تحت IP و وب‌سایت مرکز بهداشت جنوب

17) توسعه زیرساخت شبکه دانشگاه و سرویس‌های شبکه (اینترنت، پست الکترونیکی، وب دانشگاه، IOT و ...)

18) تعامل با قسمت‌های مختلف وزارت بهداشت، دانشگاه و معاونت بهداشت در جهت پیشبرد اهداف درزمینهٔ شبکه، نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی

کرونا

آموزش سلامت همگانی

میز خدمت

تلفن رسیدگی به شکایات