امروز: جمعه, 24 مرداد 1399

شرح وظایف کارکنان واحد امور اداری

رئیس امور اداری

دریافت دستور وبرنامه کار از رئیس مرکز بهداشت جنوب .

راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم‌کار بین آن‌ها .

برنامه‌ریزی جهت استفاده بهینه از منابع موجود سازمان .

برنامه‌ریزی جهت ارتقاء مستمر کیفیت فرایندها .

برنامه‌ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان.

نظارت بر انجام کارهای کارگزینی مانند مرخصی ، ارتقا طبقه و رتبه ،بازنشستگی ، ......برابر قوانین و مقررات استخدامی.

نظارت بر کارهای دفتری و ارسال و مراسلات ستاد و مراکز تابعه .

نظارت و رسیدگی دستگاه‌های حضوروغیاب کارکنان.

تهیه گزارش لازم برای مقام مافوق.

پیگیری موارد تخلف اداری و کاری کارکنان و مسائل حقوقی مرکز تا حصول نتیجه .

انجام دیگر کارها مربوطه برابر دستور مقام مافوق .

نظارت و سرپرستی (تدارکات،خدمات ، نقلیه ،انبار ملزومات ،کارگزینی ،دبیرخانه)

جوابگویی به شکایات کارکنان و ارباب‌رجوع  

شرح وظایف واحد کارگزینی

*انجام مکاتبات اداری اعم از گواهی اشتغال به کار ،اعلام شروع به کار کارکنان،صدور ابلاغ پرسنل انجام مکاتبات نقل‌وانتقال

*کنترل چارت سازمانی شبکه

*صدور احکام پرسنلی (انتصاب ،انتقال،مأموریت مرخصی بدون حقوق و...)

*تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی

*انجام امور مربوط به پرسنل جدید الاستخدام

*انجام امور مربوط به بازنشستگی

*تکمیل فرم تمدید قرارداد پیمانی

*انجام امور مربوط به ارزشیابی پرسنل

*بررسی پرونده‌ها جهت طرح در کمیته طبقه‌بندی مشاغل

*انجام امور مربوط به انتقال و مأموریت کارکنان

*انجام امور محوله به دستور رئیس امور اداری

*انجام امور مربوط به کارکنان مشمول طرح با هماهنگی با گسترش

*ارزشیابی و تسویه‌حساب پرسنل قراردادی

*صدور گواهی انجام کار جهت پرداخت حقوق کارکنان

شرح وظایف واحد رفاه

*انجام امور مربوطه به دریافت تسهیلات نقدی در قالب وام ( تسهیلات نقدی خرید خودرو ، خرید کالا و قرض‌الحسنه بانک ملت )

* انجام امور مربوط به پرداخت تسهیلات نقدی وام قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک ملت، بانک مهر اقتصاد و بانگ رفاه

*انجام امور مربوط به اماکن اقامتی و زیارتی در مشهد مقدس و شمال

* انجام مکاتبات لازم به‌منظور کمک‌هزینه پرداخت جوایز شاگردان ممتاز پرسنل

*انجام امور مربوط به کمک‌هزینه غذای پرسنل هرماهه در فایل اکسل و ارسال به واحد حسابداری

* انجام کلیه امور مربوط به بیمه تکمیلی و بیمه ایثار گران

* ارسال مدارک درمانی جهت دریافت خسارت از بیمه تکمیلی به پرسنل

* انجام کلیه امور مربوط به بیمه خودروها و پیگیری بیمه‌نامه‌ها

شرح وظایف واحد صیانت حقوق شهروندی

*بررسی فرم‌های نظرسنجی ارباب‌رجوع کلیه مراکز

*پیگیری شکایات از طریق سرپرستان مراکز و کارشناس مسئولان ستادی

*بازدیدهای دوره ایی از کلیه مراکز جهت بررسی روال کاری خدمت‌رسانی به مراجعان

* همکاری با واحد تکریم و تحول اداری در جهت ارائه خدمات مفید به مراجعان و تکمیل فرم چک‌لیست طرح تکریم

* تهیه آرشیو مستندات مربوطه

*نظارت و بررسی و پیگیری بر صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات موجود در واحد ستادی و کلیه مراکز

*تکمیل فرم چک‌لیست صیانت از حقوق شهروندی

* بازدیدهای دوره ایی (فصلی) از کلیه مراکز

* تهیه گزارش و ارسال به رئیس مرکز بهداشت جنوب

* نگهداری گزارشات مربوطه و تهیه آرشیو مستندات در واحد

* ارائه گزارش سالیانه در حضور بازرسین مربوطه از طرف دانشگاه

شرح وظایف واحد دبیرخانه

*دريافت ثبت و ارسال نامه‌های وارده و صادره

*دريافت ثبت و ارسال نامه‌های داخلي

* تفكيك و توزيع نامه‌ها

*گرفتن و ارسال فاكس نامه‌ها و ...

کرونا

آموزش سلامت همگانی

میز خدمت

تلفن رسیدگی به شکایات