• 27 تیر 1403

ارائه خدمات سلامت‌محور رایگان مرکز بهداشت جنوب تهران برای کودکان کار در منطقه 16 به مناسبت هفته سلامت

  • تاریخ انتشار : 1402/02/12 - 08:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 55
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارائه خدمات سلامت‌محور رایگان مرکز بهداشت جنوب تهران برای کودکان کار در منطقه 16 به مناسبت هفته سلامت

کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران از ارائه خدمات سلامت‌محور رایگان به کودکان کار در منطقه 16 در دومین روز هفته سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، فرحناز ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت این مرکز گفت: خدمات سلامت رایگان مانند مراقبت دهان و دندان، مشاوره بهداشت فردی، کنترل پدیکولوز، مشاوره تغذیه و بینایی‌سنجی به کودکان کار به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت 1402 با همکاری اداره سلامت منطقه 16 و حضور کارشناسان مرکز بهداشت جنوب در مدرسه کودکان کار پویا شهر ارائه شد.
در اجرای این برنامه دکتر صدیقه کیان پیشه، دندان‌پزشک، معاینات دهان و دندان کودکان را انجام داد و به آموزش‌های فردی در مراقبت‌های دهان و دندان پرداخت و علیرضا صادقی طباطبایی، مراقب سلامت نیز به بررسی وضعیت بهداشت پوست و مو کودکان پرداخت و در خصوص رعایت بهداشت مطالبی را آموزش داد.
همچنین در اجرای این برنامه معصومه حسینی، کارشناس تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران به مشاوره تغذیه و بررسی وضعیت تغذیه پرداخت و کارشناسان بینایی‌سنجی سازمان بهزیستی که با هماهنگی مرکز بهداشت جنوب در برنامه حضور داشتند نیز غربالگری بینایی دانش آموزان را انجام دادند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 233450
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *