• 26 تیر 1403

اهدا کتابخانه سیار رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 11 به مرکز کاهش آسیب گذری مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/03/05 - 10:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اهدا کتابخانه سیار رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 11 به مرکز کاهش آسیب گذری مرکز بهداشت جنوب تهران

رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 11 به مرکز کاهش آسیب گذری مرکز بهداشت جنوب تهران کتابخانه سیار اهدا کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی کارشناس مسئول سلامت روان اجتماعی و اعتیاد این مرکز گفت: سید علی رضوی رئیس خانه مشارکت منطقه 11، در راستای فرهنگ‌سازی مطالعه، روز شنبه 5 اردیبهشت 1403 کتابخانه سیار، به مددجویان مرکز کاهش آسیب بهروزان اهدا کرد. 
وی در ادامه افزود: مراکز کاهش آسیب گذری که در آن پزشک، روان‌شناس و بهیار حضور دارند برای افراد کارتن‌خواب در منطقه خدمات درمانی و بهداشتی و کاهش آسیب را ارائه می‌کند و در این مراکز مددجویان از خدمات ویزیت پزشک، مشاوره، غربالگری،HIV و هپاتیت، بیماری‌های واگیر، واکسیناسیون، صبحانه و ناهار، امکان استحمام و نظافت بهره مند می‌شوند.
مرتضوی به اجرای برنامه‌های آموزشی، تحویل سرنگ، آب مقطر و پنبه الکل درازای تحویل سرنگ آلوده در مراکز کاهش آسیب و خدمات درمان نگهدارند با متادون نیز به مدد جویان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور ساعت‌های طولانی این افراد در مراکز کاهش آسیب گذری، رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت برای فرهنگ کتاب‌خوانی این کتابخانه را با تعداد 50 جلد کتاب به مرکز اهدا کرد.
توضیح اینکه سید علی رضوی ارائه این خدمات را در منطقه بسیار ارزشمند اعلام کرد و با اهدا هدیه از خدمات و فعالیت‌های مستمر و ارزشمند عاطفه وفایی، مسئول فنی مرکز بهروزان تقدیر و تشکر کرد.
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد,افتتاحیه
  • کد خبر : 266789
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی