• 28 تیر 1403

بازدید رئیس دانشکده توان‌بخشی به‌منظور آشنایی با سامانه سیب و نحوه غربالگری و ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت میثم

  • تاریخ انتشار : 1401/02/21 - 07:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رئیس دانشکده توان‌بخشی به‌منظور آشنایی با سامانه سیب و نحوه غربالگری و ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت میثم

رئیس دانشکده توان‌بخشی به‌منظور آشنایی با سامانه سیب و نحوه غربالگری و ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت میثم از مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران بازدید کرد.

 دکتر حمید دالوند ,زهرا مرتضوی,دکتر سید احمد خاتون آبادی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر سید احمدرضا خاتون‌آبادی، رئیس دانشکده توان‌بخشی با همراهی دکتر حمید دالوند، معاونت پژوهشی دانشکده، دکتر ویدا رحیمی استادیار گروه شنوایی‌شناسی دانشکده توان‌بخشی و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران به‌منظور حضور حوزه توان‌بخشی در مراکز خدمات جامع سلامت از مرکز میثم بازدید کردند.
در این بازدید مرتضوی به تشریح کامل نحوه غربالگری در حوزه کودک، نوجوان و سالمندان در سامانه سیب پرداخت و در خصوص حوزه‌های مورد ارزیابی در سامانه سیب، خلا های موجود غربالگری‌ها در حوزه‌های توان‌بخشی، رشد، تکامل، سالمندی و راه‌حل‌های آن مطالبی را بیان کرد.
در ادامه از واحدهای خدمت دهنده در مرکز خدمات جامع سلامت میثم ازجمله دندانپزشکی تجمیعی، واحد سل، تغذیه، روان، بهداشت محیط و حرفه‌ای، غربالگری نوزادان و مرکز تخصصی سامان بازدید شد.
در پایان مرتضوی در خصوص ارائه خدمات در مرکز سلامت روان جامعه نگر سامان مطالبی را بیان کرد و خدمات کاردرمانی در این واحد را خواستار شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 212061
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *