• 27 تیر 1403

بازدید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

  • تاریخ انتشار : 1402/03/13 - 15:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

دکتر اولیایی منش از برگزاری مراسم سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در درمانگاه یادگار امام (ره) بازدید کرد.

این بازدید روز 13 خرداد 1402 با حضور دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه و دکتر محمدرضا قیوم زاده، معاون اجرایی معاونت، دکتر صدرایی، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای، دکتر علی نیک‌فرجام، مدیر گروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس و دکتر احد گوارا، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران و دکتر علی تاجدار، رئیس شبکه بهداشت و درمان ری حضور داشتند.
دکتر اولیایی منش ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: امسال با توجه به اینکه نخستین سال فروکش کردن بحران کرونا است و پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی از مردم عزیز و زائران برای شرکت در مراسم 14 و 15 خرداد حضورداشته باشند و در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران که متولی اصلی آن مرکز بهداشت جنوب تهران است پیش‌بینی‌های کاملی برای تدارکات بهداشت مراسم ارتحال انجام‌شده است.
وی در ادامه افزود: شبکه‌های ری و اسلامشهر هم کمک‌هایی را برای برگزاری این مراسم ارائه کردند و از دو دانشگاه ایران و شهید بهشتی هم کمک‌هایی انجام‌شده است ولی بار اصلی بر عهده 150 تن از همکاران بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت جنوب تهران است.
وی در ادامه از همه همکاران به‌خصوص دکتر سلمانی، مهندس طاهره آزمون که مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران است و مدیران شبکه‌های ری و اسلامشهر که به‌نوبه خود کمک‌هایی را برای تأمین نیروی انسانی و کمک‌های لازم را برای برگزاری مراسم انجام می‌دهند تشکر و قدردانی کرد.
دکتر اولیایی منش در پایان گفت: کار برگزاری این مراسم جدا از وظیفه سازمانی، یک کاری است که افراد دلی و قلبی و با خواست خود انجام می‌دهند و ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا بعد از مراسم از عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و قطعاً تقدیر و تشکر اصلی توسط خداوند است و دعای حضرت امام (ره) همراه همه عزیزان هست.


  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 235921
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *