• 27 تیر 1403

برنامه شنبه‌های نیکوکاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران این هفته در مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا شد

  • تاریخ انتشار : 1402/04/04 - 09:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 154
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامه شنبه‌های نیکوکاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران این هفته در مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا شد

شنبه‌های نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، شنبه‌های هر هفته به‌عنوان «شنبه‌های نیکوکاری» با هشتک #همه باهم به‌سوی محرومیت‌زدایی# نام‌گذاری شده است.
 روز شنبه 3 تیر 1402 با همراهی دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر عباس مزینانی، مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت، میترا ذبیحی، مدیر گروه واحد بهبود تغذیه و آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه و مسئول خیرین مرکز بهداشت جنوب تهران این برنامه را در منطقه تحت پوشش این مرکز اجرا کردند.
مسئولان مرکز بهداشت جنوب تهران و معاونت بهداشت دانشگاه در مناطق کم برخوردار تحت پوشش این مرکز در منطقه مرتضی گرد حضور یافتند و پس از ویزیت خانواده‌های نیازمند خدمات درمانی، بسته‌های معیشتی در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت و در ادامه مقرر شد مشکلات تحصیلی کودکان این خانواده‌ها که از تحصیل محروم شده‌اند بررسی و پیگیری لازم انجام شود.
توضیح اینکه در هفته گذشته دکتر اولیایی منش به این شنبه‌ها این‌گونه اشاره کرده است: قرار است در این پویش دانشگاه نقش اجتماعی پررنگ‌تری ایفا کند و علاوه بر آموزش پژوهش و خدمت‌رسانی، به نسل بالاتر که ارائه خدمات اجتماعی در محیط است ارتقا یابد و بهداشت و شبکه بهداشت ابزار خوبی برای ورود به بخش اجتماعی است و دراین‌خصوص همکاران ما خانوارهایی را شناسایی کردند تا با همکاری اعضای دانشگاه حرکتی جمعی در خصوص رسالت اجتماعی شروع و بخشی از آلام مردم را بهبود بخشند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 236901
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *