• 27 تیر 1403

برپایی ایستگاه سلامتی برای معلولان و آموزش نقش تغذیه در دیابت در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش

  • تاریخ انتشار : 1402/06/11 - 09:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برپایی ایستگاه سلامتی برای معلولان و آموزش نقش تغذیه در دیابت در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مراکز خدمات جامع سلامت حکیم اعتماد، ابن‌سینا و ابوذر ایستگاه سلامتی برای معلولان و آموزش نقش تغذیه در دیابت را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، رقیه ثنایی، کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت حکیم اعتماد کلاس آموزشی تغذیه سالم و ایستگاه سلامتی برای معلولان و خانواده‌هایشان را در پارک راضی برگزار و خصوص نقش مواد غذایی و ریزمغذی‌ها در سلامت روان و ایجاد نشاط و پیشگیری از افسردگی مطالبی بیان کرد و در ایستگاه‌های سلامتی خدماتی چون اندازه‌گیری قند خون و فشارخون و... انجام شد.
همچنین الهام رجالی پور، کارشناس تغذیه مرکز ابن‌سینا کلاس آموزشی با موضوع تغذیه در پیشگیری از دیابت را برای مراجعان سرای محله مخصوص برگزار و در این کلاس آموزشی در خصوص نحوه ورود قند به داخل سلول‌ها و اهمیت هورمون انسولین و علل ایجاد بیماری دیابت، انواع بیماری دیابت، علائم آن مطالبی را بیان کرد.
 اعظم اسماعیلی، کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز ابوذر، کلاس آموزشی با موضوع تغذیه در پیشگیری و درمان بیماری‌های گوارشی را برای بانوان سرای محله ابوذر غربی برگزار کرد و بر اهمیت پیاده‌روی، دریافت آب کافی، استفاده از سبزیجات، میوه‌ها، حبوبات، فیبرها مطالبی را ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 245385
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *