• 27 تیر 1403

برپایی جشنواره ازدواج به هنگام، آسان، موفق و پایدار مرکز بهداشت جنوب تهران در دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید بهشتی

  • تاریخ انتشار : 1401/12/14 - 12:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی جشنواره ازدواج به هنگام، آسان، موفق و پایدار مرکز بهداشت جنوب تهران در دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید بهشتی

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برپایی جشنواره ازدواج بهنگام، آسان، موفق و پایدار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، بهجت رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز و هفته ملی جوان و در راستای حفظ و ارتقای سلامت جوانان، در تمامی ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی اقدام به برپایی جشنواره ازدواج بهنگام، آسان، موفق و پایدار با همکاری دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید بهشتی جشنواره ازدواج به هنگام، آسان، موفق و پایدار را برگزار کردیم.
وی در ادامه افزود: در این جشنواره به انجام تست قند خون، اندازه‌گیری فشارخون، برگزاری مسابقه ازدواج پایدار، اهدا جوایز به افراد برتر، اهدا کتاب ازدواج شاد و پایدار توزیع نمادین پرل ویتامین دی، توزیع پمفلت با موضوعات مهارت‌های اجتماعی، اصلاح شیوه زندگی، پیشگیری از مرگ‌ومیر بارویکرد حوادث جاده‌ای و چهارشنبه‌سوری، پیشگیری از رفتارهای پرخطر پرداختیم.
توضیح اینکه در این جشنواره دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و منوچهر رضایی، مراقب سلامت مرکز بعثت حضور داشتند.
همچنین پمفلت شهاب در راستای جذب سفیر سلامت جوانان دانشجو توزیع شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 231687
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *