• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه آموزشی تازه‌های برنامه‌های سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در سال 1401

  • تاریخ انتشار : 1401/04/22 - 08:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه آموزشی تازه‌های برنامه‌های سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در سال 1401

کارشناس مادران واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه‌ای را با حضور مراقبان سلامت، ماماها، بهورزان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، اکرم السادات محسنی، کارشناس مادران واحد سلامت خانواده و جمعیت این جلسه به‌منظور ارتقای دانش و عملکرد مراقبان سلامت و ماما درزمینهٔ تازه‌های برنامه‌های سلامت خانواده روز دوشنبه 20 تیر 1401 جلسه ای را با حضور 60 تن از مراقبان سلامت، ماماها، بهورزان در سالن جلسات امام رضا (ع) برگزار کرد.
محسنی بوکلت مراقبت‌های ادغام یافته سلامت مادران و تجدیدنظر هشتم را مرور کرد و تغییرات اعمال‌شده در بوکلت جدید را آموزش داد و ضمن مرور دستورالعمل‌های جدید، بر ماده 53 قانون حمایت از جوانی جمعیت تأکید کرد و تمامی دستورالعمل‌های مرتبط با سقط‌جنین و غربالگری‌های مربوط به آن را آموزش داد.
وی در ادامه به فروکش کردن بیماری کرونا بر لزوم بازگشت مراقبت‌های روتین برنامه‌های سلامت خانواده و افزایش شاخص‌ها اشاره کرد و نسرین عسگری، کارشناس برنامه کودکان مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص اهمیت ارزیابی و غربالگری تکامل در کودکان در مورد دستورالعمل ASQ3&SE مطالبی را بیان کرد.
 جهانبانی، کارشناس برنامه سالمندان این مرکز بر انجام اقدامات لازم در خصوص شناسایی سالمندان منطقه تحت پوشش، ارائه تمامی مراقبت‌های مربوط به سالمندان به‌خصوص مراقبت شناسایی و طبقه‌بندی خطرپذیری سالمندان، نحوه تکمیل فرم‌های آماری و چک‌لیست برنامه مطالبی را بیان و دکتر طالبی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جوانی جمعیت در خصوص بحران جمعیت، سالمندی، آسیب‌های تک‌فرزندی و همچنین مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطالبی را ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 215245
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *