• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه آموزش خود مراقبتی سلامت روان و نحوه ارزیابی روان‌شناختی مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/09/05 - 10:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه آموزش خود مراقبتی سلامت روان و نحوه ارزیابی روان‌شناختی مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس واحد رسیدگی به شکایات مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه آموزش خود مراقبتی سلامت روان و نحوه ارزیابی روان‌شناختی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، ندا دارایی، کارشناس واحد رسیدگی به شکایات این مرکز گفت: پیرو ارزیابی سلامت روان کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران و با همکاری واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز روز سه‌شنبه 1 آذر 1401 برای مسئولان پایگاه‌های سلامت در سالن اجتماعات امام رضا (ع) برگزار شد.
زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران در ابتدا در خصوص خود مراقبتی سلامت روان آموزش‌های لازم را ارائه و نحوه ارزیابی سلامت روان را به دو صورت حضوری و غیرحضوری بیان کرد.
 وی به برنامه ارزیابی روان‌شناختی در صورت شناسایی موارد نیازمند به ارائه خدمات اشاره کرد و گفت: افراد برای درمان، مراقبت و پیگیری به مراکز تحت پوشش مراجعه نمایند و دارائی رابط برنامه صیانت و رسیدگی به شکایات این مرکز، به اهمیت تکریم ارباب‌رجوع و صیانت از حقوق شهروندی که شامل نحوه برخورد با مراجعان و رعایت اصول اخلاقی، ارائه خدمت در طول مدت ساعت کاری، پاسخگویی و راهنمایی مناسب ارباب‌رجوع اشاره کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 222210
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *