• 30 تیر 1403

برگزاری جلسه ارائه راه‌کارهای همکاری داوطلبان داخل و خارج از دانشگاه در فرآیند واکسیناسیون مراکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1400/03/29 - 12:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه ارائه راه‌کارهای همکاری داوطلبان داخل و خارج از دانشگاه در فرآیند واکسیناسیون مراکز بهداشت جنوب تهران

دبیر مناطق حاشیه جنوب تهران از مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه ارائه راه‌کارهای همکاری داوطلبان داخل و خارج از دانشگاه را برای واکسیناسیون برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، آرزو چراغی، نماینده این مرکز با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه جلسه‌ای را روز یکشنبه 23 خرداد 1400 با حضور مسئولان فعالیت‌های جهادی دانشگاه در سالن جی 6 برگزار کرد.
چراغی در ابتدا با نمایش اسلایدی روند اجرای واکسیناسیون را در سه مرکز بهداشت جنوب تهران، اسلام‌شهر و شهرری را توضیح داد و آماری از تعداد تیمهای درگیر و مراکز تجمیعی واکسیناسیون ارائه کرد و اختصاص نیروی انسانی بیشتری را برای فرآیند واکسیناسیون خواستار شد.
در ادامه دکتر محمدرضا قیوم زاده، نماینده تام‌الاختیار معاون بهداشت دانشگاه در فعالیت‌های جهادی معاونت بهداشت دانشگاه به بیان مشکلات واکسیناسیون و نیروهای داوطلب پرداخت.
و دکتر فاطمه خوشنوا، مدیر امور هنری و فوق‌برنامه معاونت دانشجویی از اعلام آمادگی این معاونت برای استفاده از کارآموزی رشته‌های پیراپزشکی در فرایند واکسیناسیون شبکه‌های بهداشت پس از دریافت اعلام نیاز مراکز بهداشتی خبر داد.
در ادامه دکتر محمدحسین صادقیان، مدیر فرهنگی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش و فداکاری عزیزان داوطلب خدمت در فرآیندهای مبارزه با بیماری کرونا، به نقش بسزای ایشان در تقویت روحیه و نشاط افزایی در کادر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: حضور داوطلبان در فرآیند واکسیناسیون کشوری علیه بیماری کرونا نیز می‌بایست مشابه واکسیناسیون کشوری فلج اطفال و موارد مشابه با مشارکت تمامی نیروهای نظام سلامت و داوطلبان خارج از مجموعه برگزار شود تا علاوه بر تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی این امر به بهترین شکل اجرا شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 187566
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *