• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه تحلیل درآمد و هزینه‌های مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش

  • تاریخ انتشار : 1401/09/30 - 08:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه تحلیل درآمد و هزینه‌های مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش

کارشناس مسئول واحد آمار مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه تحلیل درآمد و هزینه‌های مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، فرشته حق‌شناس، کارشناس مسئول واحد آمار این مرکز روز سه‌شنبه 28 آذر 1401 جلسه‌ای را با حضور کارشناسان مسئول واحدهای ستادی و سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش با موضوع تحلیل درآمد و هزینه‌های شش‌ماهه اول سال 1401 و مقایسه درآمد شش‌ماهه اول سال جاری با شش‌ماهه اول سال 1400 را در سالن جلسات ستاد برگزار کرد.
وی در این جلسه درآمد و هزینه‌های هر یک از مراکز خدمات جامع سلامت در شش‌ماهه اول سال 1401 به تفکیک و به‌صورت تحلیلی ارائه کرد و در هر یک از مراکز روند افزایش و کاهش درآمد به‌صورت ماهانه در شش‌ماهه اول امسال بررسی و مقایسه این درآمد با درآمد شش‌ماهه اول سال 1400 انجام شد.
همچنین هزینه‌های هر مرکز نیز موردبررسی قرار گرفت که این هزینه‌ها شامل هزینه‌های قبوض آب، برق، گاز و تلفن و هزینه‌های کارکنان، لوازم مصرفی و اداری، مواد آزمایشگاهی، پزشکی، هزینه تعمیرات، نگهداشت تجهیزات بوده که در هر مرکز بررسی شد و درصد هزینه قبوض نسبت به درآمد نیز در هر مرکز تحلیل شد.
همچنین مقرر شد سرپرستان، درآمد و هزینه‌های اعلامی را تحلیل و علل افزایش و کاهش درآمد را به‌صورت مکتوب به واحد آمار اعلام کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 223650
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *