• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه فصلی کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران با موضوع بهبود کیفیت تغذیه و سبک زندگی

  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 10:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه فصلی کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران با موضوع بهبود کیفیت تغذیه و سبک زندگی

واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنب تهران جلسه فصلی این واحد را با حضور کارشناسان تغذیه مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش برگزار کرد.

این جلسه روز یکشنبه 4 تیر 1402 با حضور 24 تن از کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در این جلسه ابتدا آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه این مرکز در خصوص اهمیت عملکرد کارشناسان تغذیه در بهبود کیفیت تغذیه و سبک زندگی مراجعان و تلاش درزمینهٔ بهبود شاخص‌های تغذیه‌ای در مراکز مطالبی را بیان کرد و از دو نفر از کارشناسان تغذیه که بهترین عملکرد را درزمینهٔ های (تعداد خدمات، آموزش‌های برون بخشی، جلب خیرین و تحقیق نیازمندان و همکاری با واحدهای ستادی) داشتند قدردانی کرد.
 در ادامه مبینا میرزایی در مورد وظایف کارشناسان تغذیه درزمینهٔ ارسال آمار، ثبت تماس و انجام پیگیری مراجعان، تغییرات چک‌لیست کارشناس تغذیه و تکمیل برنامه عملیاتی سال 1402، شناسایی و ثبت کودکان سو تغذیه مطالبی را ارائه و در ادامه ملیحه جعفری در خصوص نحوه تکمیل اکسل شاخص‌های مراکز و نحوه بازدید عملکرد مراقبان و جزئیات اجرای برنامه باغ مطالبی را بیان کرد.
در پایان مینا سپهر و الهام رجالی پور کارشناسان تغذیه مراکز شهید واحدی و ابن‌سینا در خصوص نحوه مشاوره تغذیه در توقف وزنی مراجعان و تغذیه در فشارخون مطالبی را آموزش دادند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 237050
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *