• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه مجازی فصل پاییز واحد بهداشت حرفه‌ای در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/08/17 - 10:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 64
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه مجازی فصل پاییز واحد بهداشت حرفه‌ای در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه مجازی فصل پاییز را با حضور کارشناسان بهداشت حرفه‌ای، بهداشتیاران صنایع و رابطان ادارات برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز یکشنبه 25 آبان 1401 به‌صورت مجازی برای کارشناسان بهداشت حرفه‌ای، بهداشتیاران صنایع و رابطان ادارات برگزار شد.
مهندس سید عبدالله میر اسماعیلی، کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت جنوب تهران از اقدامات همکاران برای حفظ و ارتقاء سلامت شاغلان تشکر و در خصوص آزمایشگاه جامع بهداشت محیط و حرفه‌ای، انجام فعالیت‌ها و اقدامات برابر شرح وظایف، استخراج شاخص بر اساس برنامه عملیاتی و تلاش بیشتر برای انجام هدفمندتر معاینات دوره‌ای و ارسال صحیح، دقیق و به هنگام مستندات، آمار و گزارش فعالیت‌ها مطالبی را بیان کرد.
در ادامه دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول بهداشت خانواده این مرکز در خصوص برنامه آموزشی سرطان‌های شایع در مردان، راه‌های پیشگیری و شناسایی به هنگام مطالبی را بیان کرد و مهندس میترا سوهانی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص فرم‌های گزارشات، پس‌خوراند آن‌ها و خدمات قابل‌ارائه در آزمایشگاه مرجع مواردی را ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 220128
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *