• 30 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی برای اشتغال بیماران تحت درمان برنامه سامان منطقه تحت پوش مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1399/12/24 - 07:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی برای اشتغال بیماران تحت درمان برنامه سامان منطقه تحت پوش مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد جلسه هماهنگی برای اشتغال بیماران تحت درمان برنامه سامان منطقه 10 و خانواده‌های آنان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه با حضور اسماعیلی مدیر آسیب‌های اجتماعی منطقه، باغکی مددکار اجتماعی سامان منطقه 10 در دفترمدیرآسیبهای اجتماعی منطقه 10 برگزار شد.
در این جلسه اسماعیلی مدیر آسیب‌های اجتماعی منطقه 10 و عضو خانه مشارکت برای هرگونه همکاری ممکن برای اشتغال مددجویان سامان منطقه اعلام آمادگی کرد و گفت: فعالیت‌ها باید در قالب پروژه‌های محله محور و با موضوع سلامت روانی و اجتماعی ساکنین انجام شود تا قابلیت اجرایی بهتری پیدا کنند.
در ادامه زعفرانکار، مدیر توسعه محلی ناحیه یک درخواست برگزاری آموزش خود مراقبتی دوران سالمندی را در قالب یک پروژه مطرح و آمادگی خود را به‌منظور همکاری کامل با برنامه سامان اعلام کرد و سلطانلو، مدیر محله مرتضوی آمادگی لازم برای اجرای پروژه دوره خودمراقبتی سالمندی را برای مخاطبان محله مرتضوی اعلام کرد.
سپس مددکار اجتماعی پیشنهاد اطلاع‌رسانی به مخاطبان محله‌ها در خصوص خدمات ارائه‌شده در مراکز 16 ساعته و پایگاه‌های مربوطه را ارائه کرد و گفت: انجام آزمایش سریع کرونا به‌صورت محله‌ای به‌عنوان یک پروژه مطرح شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 171707
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *