• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه هماهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران به‌منظور اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم برخوردار استان تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/01/29 - 12:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی مرکز بهداشت جنوب تهران به‌منظور اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم برخوردار استان تهران

کارشناس مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه هماهنگی را به‌منظور اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم برخوردار استان تهران در شهرداری منطقه 16 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز یکشنبه 28 فروردین 1401 با حضور دکتر زهرا ندا، کارشناس مسئول واحد گسترش این مرکز، رئیس اداره ورزش و سلامت، کارشناس بهداشت شهرداری منطقه 16 و مهندس فخاریان، کارشناس گسترش مرکز بهداشت جنوب تهران و معاون فرهنگی اجتماعی در محل سالن اجتماعات سرای محله خانه آذری شهرداری منطقه 16 برگزار شد.
در این جلسه دکتر ندا، اهداف طرح، نحوه همکاری و شرح وظایف سازمان‌های ذینفع ازجمله شهرداری تهران، سازمان هلال‌احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را بیان کرد و همکاری شهرداری در تأمین مکان لازم برای اجرای طرح به‌عنوان مراکز و پایگاه‌های بهداشتی (در سرای محلات منتخب) را خواستار شد. وی در این جلسه بر استفاده از نیروهای داوطلب برای پیگیری و سرشماری خانوارهای مشمول و ارسال لیست خانوارهای کم برخوردار و محروم تحت پوشش تأکید کرد و مهندس اله کرمی، رئیس اداره ورزش و سلامت شهرداری منطقه 16 ضمن خوشامدگویی نسبت به ارائه خدمات جاری و مستمر شهرداری به خانوارهای مشمول طرح در ایام مختلف، وضعیت مناطق کم برخوردار و اعلام آمادگی برای اجرای طرح مطالبی را بیان کرد و شروع طرح با الویت منطقه نازی‌آباد (باغ آذری)، شهرک بعثت و علی‌آباد جنوبی را خواستار شد.
در این جلسه مقرر شد: جلسه هماهنگی توسط شهرداری منطقه 16 با سازمان‌های ذینفع برگزار و نتیجه به مرکز بهداشت اطلاع‌رسانی شود، لیست خانوارهای مشمول توسط شهرداری منطقه 16 به مرکز بهداشت جنوب ارسال شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 210912
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *