• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی اجرای طرح پویش ملی دیابت و فشارخون مرکز بهداشت جنوب تهران با آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/09/15 - 08:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی اجرای طرح پویش ملی دیابت و فشارخون مرکز بهداشت جنوب تهران با آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه کمیته بین بخشی طرح پویش ملی دیابت و فشارخون با آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا شاقلانی پور، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 آذر 1402 جلسه کمیته بین بخشی با موضوع اجرای طرح پویش ملی دیابت و فشارخون با حضور دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول این واحد و کارشناس پیشگیری و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران در آموزش‌وپرورش کل شهرستان‌های تهران برگزار شد.
در این جلسه دکتر مختاری نیا در خصوص اهمیت غربالگری دیابت و فشارخون در افراد بالای 18 سال و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر در سال‌های آتی زندگی مطالبی را بیان کرد و گفت: موفقیت این پویش با همکاری و هماهنگی بین بخشی با کارشناسان، مدیران و کارکنان مدارس میسر می‌شود.
سپس شاقلانی پور جزئیات طرح و دستورالعمل‌های مربوطه را بیان کرد و افزود: پس از بررسی‌ها در خصوص تأمین سیستم، اینترنت و اطلاع‌رسانی‌های لازم به گروه هدف، می‌توانیم طرح پویش ملی دیابت و فشارخون را در مدارس تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا کنیم تا هدف طرح و پوشش تمامی گروه هدف محقق شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 253060
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی