• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران با دانشگاه فرهنگیان در خصوص فعالیت‌های جوانان

  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 07:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران با دانشگاه فرهنگیان در خصوص فعالیت‌های جوانان

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته بین بخشی را با دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید باهنر با موضوع فعالیت‌های مربوط به جوانان زا برگزار کرد.

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: جلسه کمیته بین بخشی روز شنبه 18 آذر 1402 با موضوعات پویش ملی دیابت و فشارخون، ارزیابی، معاینات دانشجویان جدیدالورود، آموزش موضوعات اولویت‌دار جوانان شامل ازدواج به هنگام، پیشگیری از رفتارهای پرخطر (ایدز، چاقی و...) و پیشگیری از حوادث جاده‌ای در با حضور بهجت رشیدی (کارشناس این واحد، دکتر فتانه منصوری، معاون دانشگاه، زهرا عزیزآبادی، کارشناس مسئول امور دانشجویی مرکز باهنر در دانشگاه فرهنگیان، مرکز شهید باهنر برگزار شد.
ابتدا دکتر مختاری، اهمیت سلامت دانشجویان در تمامی ابعاد جسمی، روحی و عاطفی را سرلوحه تمامی فعالیت‌ها دانست و پویش ملی فشارخون و دیابت را فرصت خوبی برای بررسی و غربالگری جوانان ازنظر بیماری‌های غیر واگیر عنوان کرد.
در ادامه رشیدی به اهم فعالیت‌های جوانان که شامل، آموزش موضوعات اولویت‌دار جوانان، ارزیابی، معاینات دانشجویان جدیدالورود، استخراج اختلالات و ارجاع و پیگیری تا حصول درمان، ازدواج به هنگام، پایدار و موفق اشاره کرد و دکتر منصوری، همکاری صددرصدی را به‌منظور فراهم نمودن تجهیزات لازم برای ارزیابی، معاینات و آموزش‌های لازم را اعلام کرد.
در پایان رسانه‌های آموزشی از قبیل سی دی و پمفلت با موضوعات پویش ملی دیابت و فشارخون، ازدواج آسان پیشگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای، پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز بارویکرد ایدز و چاقی و... به کارشناس مسئول امور دانشجویی مرکز باهنر تحویل داده شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 253512
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی