• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران برای برگزاری مراسم روز ملی و هفته جوان

  • تاریخ انتشار : 1401/12/02 - 11:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران برای برگزاری مراسم روز ملی و هفته جوان

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه هماهنگی اجرای مراسم روز ملی و هفته جوان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، برگزاری جلسه کمیته بین بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس با دانشگاه فرهنگیان –مرکز شهید بهشتی جهت هماهنگی‌های روز ملی و هفته جوان
بهجت رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز روز دوشنبه 1 اسفند 1401 جلسه کمیته بین بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس با دانشگاه فرهنگیان –مرکز شهید بهشتی را برگزار کرد.
در این جلسه ابتدا دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز به 13 اسفند و ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز ملی و هفته جوانان (7 تا 13 اسفند 1401) اشاره کرد و گفت: اهمیت سلامت دانشجویان می‌بایست در تمامی ابعاد جسمی، روحی، عاطفی و... سرلوحه قرار گیرد.
و در ادامه رشیدی بسته‌های آموزشی جوانان شامل کتاب و سی‌دی‌های آموزشی با عناوین ازدواج شاد و پایدار، کتاب و پمفلت پیشگیری از مرگ‌ومیر با رویکرد پیشگیری از حوادث جاده‌ای و چهارشنبه‌سوری را در اختیار مسئول امور دانشجویی قرار داد.
همچنین مقرر شد در این هفته میز سلامت برای مشاوره رایگان، توزیع پمفلت مربوط به جوانان، توزیع نمادین ویتامین دی و... توسط واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در این مرکز برپا شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 227167
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *