• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران برای توسعه‌ای چهارم در مرکز پرتو

  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 11:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران برای توسعه‌ای چهارم در مرکز پرتو

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته بین بخشی توسعه‌ای چهارم، شناسایی و تعیین وضعیت سلامت و آموزش را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز دوشنبه 2 خرداد 1401 باهدف توسعه‌ای چهارم، شناسایی، تعیین وضعیت سلامت و آموزش با مرکز مهارت افزایی پرتو ویژه نوجوانان غیر دانش‌آموز برگزار شد.
دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: با توجه به گام اول برنامه توسعه‌ای چهارم (شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل) و در راستای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان غیر دانش‌آموز و تعیین وضعیت بهداشتی این کودکان و نوجوانان تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران این کمیته بین بخشی برگزار شد.
در این جلسه دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران، رسیدگی به مسائل کودکان کار را مهم دانستند و گفت: احیای زندگی مطلوب برای این کودکان و حمایت آنان از راهکارهای کمک به آن‌ها است و اگر این معضل به‌طور ریشه‌ای حل نشود تبعات سنگینی ازجمله افزایش بزهکاری در جامعه دارد بنابراین شناسایی این نوجوانان اولین قدم برای تعیین وضعیت آموزشی و بهداشتی و... این گروه آسیب‌پذیر است.
عبدلی، معاون مرکز تعداد مددجوها را 120 نفر اعلام و خلاصه‌ای از خدمات آموزشی و بهداشتی انجام‌شده در مرکز را بیان کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 213105
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *