• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی نوجوانان بازمانده از تحصیل در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/08/17 - 11:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی نوجوانان بازمانده از تحصیل در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه کمیته بین بخشی نوجوانان بازمانده از تحصیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، بهجت رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: روز شنبه 14 آبان 1401 به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401 و پیرو برنامه توسعه چهارم، جلسه کمیته بین بخشی با حضور کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش‌وپرورش برگزار شد.
 در این جلسه ابتدا دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز هدف از تشکیل این جلسه را اهمیت سلامت نوجوانان غیر دانش‌آموز در ابعاد جسمی، روحی، روانی، اجتماعی و آموزشی عنوان کرد و سپس رشیدی گام اول برنامه توسعه چهارم را شناسایی کودکان و نوجوانان کار و غیر دانش‌آموز اعلام کرد و افزود: اجرای آن می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و به همین منظور با برنامه‌ریزی، جلب مشارکت، هماهنگی‌های درون بخشی و برون بخشی می‌توان به هدف موردنظر دست‌یافت.
سپس کارشناسان به ترتیب راهکارهای پیشنهادی خود مبنی بر شناسایی نوجوانان غیر دانش‌آموز و بازمانده از تحصیل را ارائه کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 220127
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *