• 28 تیر 1403

برگزاری دومین نشست اعضای کمیته توانبخشی در سطح یک خدمات بهداشتی درمانی در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/03/10 - 10:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دومین نشست اعضای کمیته توانبخشی در سطح یک خدمات بهداشتی درمانی در مرکز بهداشت جنوب تهران

دومین نشست اعضای کمیته توانبخشی در سطح یک خدمات بهداشتی درمانی با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و رئیس دانشکده توانبخشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دومین نشست اعضای کمیته توانبخشی در سطح یک خدمات بهداشتی درمانی روز دوشنبه 9 خرداد 1401 با حضور دکتر محمد رضا سلمانی، رئیس این مرکز، دکتر عباس وثوق، مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احمد خاتون آبادی، رئیس دانشکده توانبخشی و دکتر ویدا رحیمی ، استادیار گروه شنوایی شناسی و رابط دانشکده توانبخش و این مرکز و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.
مرتضوی در این جلسه به اهمیت توانبخشی در شناسایی، پیشگیری و درمان بسیاری از اختلالات تکاملی کودکان، نوجوانان، سالمندان و اختلالات روانپزشکی اشاره کرد و گفت: به همین منظور جلسه  کمیته توانبخشی در سطح یک خدمات  (توشه ) برگزار شده است.
وی در ادامه اهداف این کمیته را استفاده از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی، درمانی  دانشکده توابخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ارائه خدمات مذکور در سطح یک خدمات بهداشتی عنوان کرد.  
توضیح اینکه ارتقا سطح دانش کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران، بالا بردن سطح آگاهی بیماران نیازمند به خدمات توانبخشی، بالا بردن سطح اگاهی عمومی مردم در خودمراقبتی  و توانبخشی، استفاده از ظرفیت هیات علمی دانشکده توابخشی و دانشجویان این دانشکده از دیگر فعالیت های مشترک  این دو حوزه خواهد بود .

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 213523
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *