• 27 تیر 1403

برگزاری کلاس‌های آموزشی اصول تغذیه دوران سالمندی و تغذیه کودکان زیر 5 سال در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 11:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کلاس‌های آموزشی اصول تغذیه دوران سالمندی و تغذیه کودکان زیر 5 سال در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناسان واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس‌های آموزشی اصول تغذیه دوران سالمندی و تغذیه کودکان زیر 5 سال را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، الهام عبدالحسینی، کارشناس تغذیه مرکز شاه‌آبادی کلاس آموزشی با موضوع تغذیه سالم در کودکان را در مهدکودک فیلسوف کوچولو برای کودکان برگزار کرد و در این جلسه خصوص مواد غذایی موردنیاز آن‌ها برای رشد قدی و وزنی و سلامتی مطالبی را بیان کرد و گفت: موادی که باعث کوتاه‌قدی و رشد کم می‌شود مثل چیپس و پفک و مواد قندی و ... است.
 همچنین سپیده رحمانی، کارشناس تغذیه مرکز امام محمدباقر (ع) کلاس آموزشی با موضوع اصول تغذیه دوران سالمندی را برای نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) روستای کاشانک برگزار کرد و گفت: با افزایش سن، نیاز سالمندان به انرژی کاهش‌یافته و تمایل به مصرف غذا کمتر می‌شود. در این حال اگر انتخاب غذا درست صورت نگیرد، میزان دریافت مواد مغذی ضروری در آن‌ها پایین‌تر از حد مطلوب خواهد بود و توجه به تغذیه سالمندان به دلیل تغییر نیازهای تغذیه اهمیت فراوانی دارد و فاطمه فرقدان، کارشناس تغذیه مرکز فرمانفرماییان کلاس آموزشی با موضوع تغذیه سالم را برای مراجعان سرای محله اسکندری برگزار کرد و در خصوص واحدها و سهم‌های غذایی مناسب افراد سالمند و میان‌سال مطالبی را بیان کرد و به بررسی باورهای تغذیه غلط غذایی و چگونگی تعیین نمایه توده بدنی پرداخت.



  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 248302
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *