• 28 تیر 1403

برگزاری کلاس آموزشی اهمیت مصرف صبحانه و میان وعده های مناسب برای مدرسه به مناسبت روز جهانی کودک

  • تاریخ انتشار : 1401/07/24 - 09:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 79
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی اهمیت مصرف صبحانه و میان وعده های مناسب برای مدرسه به مناسبت روز جهانی کودک

کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز ابن سینا تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران، کلاس آموزشی اهمیت مصرف صبحانه و میان وعده های مناسب برای مدرسه را به مناسبت روز جهانی کودک برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، الهام رجالی پور، کارشناس واحد بهبودتغذیه مرکز ابن سینا روز شنبه 23 مهر 1401 کلاس آموزشی اهمیت مصرف صبحانه و میان وعده های مناسب برای مدرسه را به مناسبت روز جهانی کودک برای 105 تن از دانش آموزان در دبستان دخترانه علی بن موسی الرضا(ع) برگزار کرد.
وی در این کلاس آموزشی ابتدا در خصوص اهمیت مصرف صبحانه به کودکان پایه سوم دبستان مطالبی را بیان و سپس با کمک راهنمای تغذیه ای روی خوراکی ها در خصوص مضرات مصرف تنقلات و خوراکی های مغازه ای برای کودکان صحبت کرد و گفت: تنقلات تنها باعث چاقی و اضافه وزن شده و زمینه ابتلا به بیماری های مختلف مانند دیابت و چربی خون و ... را فراهم می کند. کارشناس تغذیه این مرکز در ادامه در خصوص مضرات نوشابه، نوشیدنی های شیرین و غذاهای فست فود مطاللی را ارائه و بر اهمیت مصرف میان وعده های مناسب برای مدرسه مانند  لقمه های خانگی و میوه ها نیز تاکید کرد.



  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 219159
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *