• 30 تیر 1403

تأکید کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران برای حفظ سلامت روان مردان جامعه

  • تاریخ انتشار : 1400/04/02 - 09:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 222
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تأکید کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران برای حفظ سلامت روان مردان جامعه

کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در هفته بین‌المللی سلامت مردان بر بهبود و حفظ سلامت روان مردان جامعه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا طالبی توتی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت این مرکز به 24 تا 30 خرداد 1400 هفته بین‌المللی سلامت مردان اشاره کرد و گفت: هفته بین‌المللی سلامت مردان در دومین کنگره سلامت مردان در وین مورد توافق قرار گرفت و به‌صورت کمپین‌های آگاهی‌رسانی درزمینهٔ اولویت‌های سلامت مردان برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، سلامت روان افراد جامعه در اثر شدت ابتلا، مرگ‌ومیر و قرنطینه‌های اجراشده در این دوره، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها آموزش‌های مجازی در منزل و نداشتن تعامل اجتماعی تحت تأثیر قرارگرفته است.
دکتر طالبی در ادامه به شعار امسال men, mental health and covid-19 با تأکید بر سلامت روانی مردان جوان، مردان شاغل و مردان بیکار شده به علت کووید در نظر گرفته‌شده است و ازآنجایی‌که چاقی فاکتور خطر درکرونا است لزوم شیوه زندگی سالم در مردان از اولویت‌های مهم است.
وی به از دست دادن شغل و پایین آمدن سطح درآمد مردان در این مدت که سبب بحرانهای اقتصادی و مشکلات روانی شده است اشاره کرد و افزود: باید در بهبود و حفظ سلامت روان مردان جامعه کوشاباشیم وکارفرمایان درکنترل عوامل خطر کرونادرمحیط کار مساعدت جدی داشته باشند.
 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 191408
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *