• 29 تیر 1403

دستگیری پزشک جعلی با همکاری عوامل انتظامی و کارشناس حقوقی مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1400/07/17 - 08:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دستگیری پزشک جعلی با همکاری عوامل انتظامی و کارشناس حقوقی مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس حقوقی مرکز بهداشت جنوب تهران با همکاری عوامل انتظامی خانمی را که اقدام به جعل و استفاده از سر نسخه و مهر پزشک کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، اصغر قلی زاده، کارشناس حقوقی این مرکز گفت: روز چهارشنبه 14 مهر 1400 در تماس تلفنی فردی با پلیس 110 و شکایت ایشان از اخذ پول توسط خانمی به مبلغ هشت میلیون تومان برای تجویز و فروش داروی رمدیسیویر به بیمار کرونایی، با حضور عوامل انتظامی پلیس 110 در محل حضور پیدا کردیم.
توضیح اینکه خانمی اقدام به جعل و استفاده از سر نسخه و مهر پزشک کرده که هیچ مدرک تحصیلی و صلاحیتی در این زمینه نداشت متهم، دستگیر و به محل کلانتری 161 ابوذر منتقل شد و پس از حضور کارشناس حقوقی و بررسی مشخص گردید که ایشان علاوه بر تجویز و فروش دارو اقدام به نسخه‌نویسی و دخالت در امر پزشکی و جعل عنوان نیز اقدام کرده است.
متهم پس از مراحل قانونی و تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه 26 جرائم بهداشتی و پزشکی منتقل شد و اقدام ایشان برابر قانون اصلاح ماده 3 قانون مربوط به مقررات امور پزشکی، دارو، مواد خوراکی و آشامیدنی مصوب سال 1334 از مصادیق دخالت در امور درمانی است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 197809
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *