• 28 تیر 1403

دکتر اولیایی منش: با مشارکت اجتماعی و همکاری بین بخشی در بخش بهداشت می‌توانیم بیش‌ازپیش در اجتماع حضور پیدا کنیم

  • تاریخ انتشار : 1401/04/07 - 11:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر اولیایی منش: با مشارکت اجتماعی و همکاری بین بخشی در بخش بهداشت می‌توانیم بیش‌ازپیش در اجتماع حضور پیدا کنیم

معاون بهداشت دانشگاه برای مطلع شدن از مشکلات سلامت منطقه 17 با حضور همکاران مرکز بهداشت جنوب تهران به خانه‌های افراد نیازمند مراجعه و بسته‌های غذایی تهیه‌شده را با آن‌ها اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، در حاشیه بازدید از مرکز مهرگان که با حضور دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه، دکتر محمدرضا قیوم زاده، معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه و دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد معاون بهداشت دانشگاه از محدودیت‌های منطقه 17 بازدید کرد.
دکتر علیرضا اولیایی منش به بازدید خوب در مرکز سلامت روان جامعه نگر مهرگان اشاره و از زحمات همکاران در مرکز بهداشت جنوب تهران و همکاران منطقه قدردانی کرد و گفت: با حضور در این مرکز از کیفیت و کمیت کار مطلع شدیم و فعالیت‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام‌شده است و این مرکز می‌تواند الگویی برای سلامت روان و اجتماعی با مشارکت‌های مردمی و همکاری بین بخشی باشد.
بعدازاین بازدید برای مطلع شدن از محدودیت منطقه با حضور همکاران مرکز بهداشت جنوب تهران به خانه‌های افراد نیازمند مراجعه کرد و بسته‌های غذایی تهیه‌شده را با آن‌ها اهدا کرد.
وی در پایان افزود: با مشارکت اجتماعی و همکاری بین بخشی در بخش بهداشت بیش‌ازپیش می‌توانیم در اجتماع حضور پیدا کنیم و خدمات را به بهترین نحو ارائه کنیم.
توضیح اینکه در جلسه مرکز مهرگان زهرا، مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز و دکتر عباس مزینانی، مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه، محمدحسین مرادی، از گروه جهادی شهید ناظری، پریسا علی لو، کارشناس سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران، امیر حاجی نور محمدی، مدیرعامل شرکت شهر سالم، علی‌محمد متولیان، معاون اجتماعی شهرداری منطقه 17، منا غلامرضا، کارشناس مشارکت مردمی معاونت بهداشت، آرزو چراغی، کارشناس مسئول بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران، محسن آقاجانی، رئیس خانه مشارکت، غلامرضا شنگی، شهردار منطقه 17 و سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه 16 نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 214676
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *