• 29 تیر 1403

دکتر علیرضا زالی: سرمایه‌گذاری در اقدامات پیشگیری و توجه به نیروهای بهداشت می‌تواند بسیار کارگشا باشد

  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 12:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 624
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان منطقه 11

دکتر علیرضا زالی: سرمایه‌گذاری در اقدامات پیشگیری و توجه به نیروهای بهداشت می‌تواند بسیار کارگشا باشد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران که به دعوت هلال احمر در افتتاحیه مرکز واکسیناسیون مرکز بهداشت جنوب تهران حضور یافته بود بر کار جمعی برای پیشگیری از کووید 19 تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مرکز واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان منطقه 11 روز یکشنبه 17 مرداد 1400 با حضور دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و مسئولان هلال‌احمر افتتاح شد.
دکتر زالی در این مراسم گفت: سرمایه‌گذاری در اقدامات پیشگیری و توجه به نیروهای بهداشت می‌تواند بسیار کارگشا باشد و به همکاران در عرصه بهداشت باید خسته نباشید گفت و از همان روزهای آغازین بیماری کرونا همکاران بهداشت خوش درخشیدند.
وی در ادامه افزود: کرونا نشان داد ما بیش از هر زمان دیگر در بازسازی نظام بهداشتی کشور باید فعالیت کنیم و به نظر می‌رسد کنترل این بیماری از دالان بهداشت عبور خواهد کرد بنابراین سرمایه‌گذاری در اقدامات پیشگیری و توجه به نیروهای بهداشت می‌تواند بسیار کارگشا باشد و در عرصه واکسیناسیون هم از تمام کارکنان بهداشت تشکر ویژه‌ای دارم.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران برافزایش توسعه مراکز تزریق واکسن تأکید کرد و گفت:
برای کنترل بیماری کووید 19 و انجام اقدامات پیشگیری و درمانی می‌بایست از ظرفیت همه دستگاه‌ها و گسترش فرهنگ کار بین بخشی و کار جمعی استفاده کرد و خوشبختانه هلال‌احمر به‌عنوان یک کنشگر بسیار ارزنده و با توجه به سوابق درخشان در بحران‌ها و بیماری‌های مختلف دارد در عرصه کووید 19 هم می‌تواند برای ما کارساز باشد.


  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 195376
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *