• 30 تیر 1403

قدردانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از عوامل انتظامی پایگاه‌های هفتم، هشتم و دهم پلیس امنیت و اماکن عمومی

  • تاریخ انتشار : 1399/10/24 - 12:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 190
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از عوامل انتظامی پایگاه‌های هفتم، هشتم و دهم پلیس امنیت و اماکن عمومی

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران برای همراهی و همکاری مأموران پایگاه‌های هفتم، هشتم و دهم پلیس امنیت عمومی و اماکن به‌منظور برگزاری گشت‌های مشترک با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.

اصغر قلی زاده: کارشناس واحد بهداشت محیط این مرکز گفت: دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس این مرکز به‌منظور همراهی و همکاری مأموران پایگاه‌های هفتم، هشتم و دهم پلیس امنیت عمومی و اماکن برای برگزاری گشت‌های مشترک با واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
برادر گرامی/ جناب آقای
شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش‌های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌نمایند.
گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از COVID-19 همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبادا شعله‌های جدید از بیماری دامن‌گیر شهر یا استانی شود، مع‌الوصف آنچه تا به امروز حاصل‌شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آن‌ها که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون شما به دست نمی‌آمد. بدین‌وسیله از همکاری شما با شبکه بهداشت جنوب در اجرای محدودیت‌های کرونایی آبان و آذر 1399 تشکر و قدردانی می‌نماییم.
دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن
رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 169937
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *