• 28 تیر 1403

قدردانی معاون بهداشت دانشگاه از سمن‌ها به مناسبت هفته سلامت

  • تاریخ انتشار : 1401/02/29 - 06:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی معاون بهداشت دانشگاه از سمن‌ها به مناسبت هفته سلامت

معاون بهداشت دانشگاه با همراهی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت و تجلیل از سمن‌ها (سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه سلامت) از انجمن احیای ارزش‌ها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر علیرضا اولیایی منش،معاون بهداشت دانشگاه با همراهی دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر عباس وثوق، مشاور معاون بهداشت دانشگاه، دکتر عباس مزینانی، مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت و آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران روز چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 از انجمن توان یاب و انجمن احیاء ارزش‌ها بازدید کرد.
در ابتدا جلسه‌ای با حضور خسرو منصوریان، مؤسس و دکتر حق‌شناس عضو هیئت‌مدیره انجمن احیاء برگزار شد و دکتر اولیایی منش در این جلسه گفت: کار خیر کردن توفیق و یک باطن پاک و زلال می‌خواهد و در این مسیر می‌بایست سختی‌ها را تحمل کرد.
وی در ادامه از تیم هیئت‌مدیره این انجمن تشکر و قدردانی کرد و افزود: پس از گذر از چالش‌های پیش رو، با موفقیت روبرو شدید و در این مسیر تجربه و موفقیت کسب کردید و از شما قدردانی می‌کنم.
معاون بهداشت دانشگاه در ادامه از همکاری متقابل این سازمان‌ها با دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 212665
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *