• 26 تیر 1403

نشست اعضای جلسه خانه مشارکت در مرکز خدمات جامع سلامت میثم

  • تاریخ انتشار : 1402/11/04 - 10:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست اعضای جلسه خانه مشارکت در مرکز خدمات جامع سلامت میثم

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران از نشست اعضای جلسه خانه مشارکت در مرکز جامع خدمات سلامت میثم خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران،به‌منظور اجرای بهینه برنامه الگوی سلامت روانی، اجتماعی ایرانیان (سامان) در منطقه 10تهران و در ادامه جلسات قبلی، جلسه خانه مشارکت منطقه در مرکز خدمات جامع خدمات سلامت میثم با حضور دکتر عباس وثوق، رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) دانشگاه علوم پزشکی تهران و اعضای جلسه برگزار شد.
در این جلسه ابتدا مددکار اجتماعی برنامه سلامت روان به‌مرور مصوبات جلسه قبل مبنی بر تهیه گزارش عملکرد و برنامه عملیاتی خانه مشارکت منطقه اشاره و سپس هریک از اعضاء دیدگاه خود را در مورد مشکلات و چالش‌ها بیان کردند.
در ادامه دکتر وثوق بر توجه رئیس‌جمهور به تقویت و توسعه طرح سلامت روان و مراقبت اجتماعی ایرانیان در کل کشور اشاره کرد و در خصوص اهمیت نمایندگی عضو خانه مشارکت از شبکه‌های مردمی و داوطلبی، تشریح وظایف و ساختار خانه‌های مشارکت، عدم وجود منع آئین‌نامه‌ای مبنی برافزایش تعداد اعضاء به‌عنوان عضو رسمی یا افتخاری، تشریح و تبیین تصمیمات کلان مدیریتی در خصوص تقویت خانه‌های مشارکت با تکیه‌بر حفظ ساختار غیردولتی آن ازجمله تعیین لوگو، صدور کارت عضویت و... و تهیه برنامه اجرایی بلندمدت و کوتاه‌مدت خانه مشارکت با برآوردتقریبی هزینه‌های آن مطالبی را ارائه کرد.
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 257514
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر