• 27 تیر 1403

نشست اعضای کمیته بین بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس به مناسبت هفته جوانی جمعیت

  • تاریخ انتشار : 1402/02/24 - 11:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست اعضای کمیته بین بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس به مناسبت هفته جوانی جمعیت

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته هفته جوانی جمعیت را با دانشگاه فرهنگیان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: به مناسبت هفته جوانی جمعیت 1402 و به‌منظور حفظ و ارتقای سلامت اجتماعی جوانان دانشجو این جلسه با مسئولان دانشگاه فرهنگیان، مرکز دخترانه شهید باهنر برگزار شد.
وی به اهمیت سلامت دانشجویان در تمامی ابعاد جسمی، روحی، عاطفی اشاره کرد و گفت: هفته جوانی جمعیت را بهانه‌ای برای آموزش آشنایی پیش از ازدواج، ازدواج بهنگام، سالم و موفق و تن‌سنجی و سایر انجام فعالیت‌های جوانان مخصوصاً ارائه خدمات سامانه سیب و استخراج اختلالات و ارجاع در صورت لزوم انجام شود.
در این جلسه مقرر شد تا واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه آموزشی سلامت مهارت‌های زندگی با رویکرد عزت‌نفس در جوانان و مشاوره رایگان فرزند آوری، توزیع پمفلت مربوط به جوانان و توزیع نمادین ویتامین دی در هفته جوانی جمعیت انجام شود.
توضیح اینکه تعداد 3 هزار و 500 پرل ویتامین دی در اختیار کارشناس امور دانشجویی قرار داده شد تا در مناسبت‌های جوانان به‌صورت نمادین توزیع شود.

  • گروه خبری : اخبار,جوانی جمعیت
  • کد خبر : 234715
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *