• 26 تیر 1403

پایان دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده مرکز بهداشت جنوب تهران در مدرسه پسرانه

  • تاریخ انتشار : 1402/12/27 - 08:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایان دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده مرکز بهداشت جنوب تهران در مدرسه پسرانه

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران از پایان دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز گفت: دوره سوم برنامه تحکیم بنیان خانواده در 6 جلسه متوالی در مدرسه پسرانه دکتر نصیری به‌صورت هفتگی برگزار می‌شد که گروه هدف آن نوجوانان 10 تا 14 سال و والدین آن‌ها است و این کارگاه‌ها برای والدین، نوجوان و هم‌زمان برای والدین و نوجوان برگزار و به نمایش فیلم، بحث و گفتگو و فعالیت گروهی پرداخته می‌شود و نوجوانان در فعالیت‌های گروهی همکاری می‌کنند. این کارگاه به افزایش تعامل بین والدین و کودکان و نوجوانان می‌پردازد.
با توجه به یک بخش کارگاه که مربوط به جلسات خانوادگی والد و نوجوان است و ازآنجایی‌که والد و دانش‌آموز فعالیت‌های گروهی را همراه باهم انجام می‌دهند به ایجاد روابط مثبت و آشنایی والد و نوجوان نسبت به هم می‌انجامد و اداره‌ی جلسات توسط سه روانشناس در گروه والد و سه روانشناس دیگر در گروه نوجوان انجام می‌شود.
در سه دوره برگزارشده به 49 والد و 49 نوجوان آموزش داده‌شده است. مدرسان و تسهیلگران در این کارگاه مرضیه شاهرخی، پریسا وطن‌خواه عارفه اسکندری، مینا گودرزی، مهناز فتحی و زهره جمالو بودند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 262366
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر