• 29 تیر 1403

برگزاری جلسه مرکز بهداشت جنوب تهران با آموزش‌وپرورش برای فعالیت‌های هفته ملی دیابت

  • تاریخ انتشار : 1400/09/01 - 19:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 96
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه مرکز بهداشت جنوب تهران با آموزش‌وپرورش برای فعالیت‌های هفته ملی دیابت

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته ملی دیابت جلسه‌ای را با مناطق 5 گانه آموزش‌وپرورش برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ برای کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش‌وپرورش مناطق 5 گانه آموزش‌وپرورش ۱۰، ۱۱، ۱۶.۱۷ و ۱۹ از مناطق تحت پوشش این مرکز برگزار شد.
دکتر مرضیه سرابی. کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران در این جلسه به اهمیت بیماری دیابت و با توجه به بحران بیماری کووید 19 اشاره و در خصوص بیماری دیابت و اهمیت این بیماری، میزان شیوع آن در ایران و جهان، شعار هفته و روزهای دیابت مطالبی را بیان کرد.
 وی در ادامه بر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر بوفه مدارس تأکید کرد و گفت: کلاسهای آموزشی به‌صورت مجازی با موضوع تغذیه و دیابت برای سه گروه هدف دانش آموزان، اولیا و کارکنان با هماهنگی مدیران مدارس برگزار شود و دانش آموزان در معرض خطر ابتلا به دیابت که دارای علائمی مانند چاقی و اضافه‌وزن و ...هستند به‌منظور مشاوره تغذیه به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع داده شوند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 201184
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *