25 مهر 1403
logo

مرکز بهداشت و درمان جنوب

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 10:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش خود مراقبتی مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته سلامت روان

کارشناس واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران کلاس آموزشی خود مراقبتی را برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، بنفشه بیات، کارشناس سلامت روان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید احمدی قهرودی کلاس آموزشی خود مراقبتی را روزهای چهارشنبه 11، 18 و شنبه 21 مهر 1403 در بوستان معراج، پایگاه 2 و برای دانشجویان برگزار کرد. وی در روز نخست این کلاس آموزشی به شعار سالمندی فعال؛ فردایی برای همه اشاره و در خصوص توانمندسازی سالمندان و اینکه سالمندی یک فرایند زیستی اجتناب‌ناپذیر است که در آن افراد دچار کاهشی در ظرفیت‌های درونی بدن و درنتیجه آن افت عملکرد سیستم‌ها و ارگان‌های بدن می‌شوند و این افت عملکرد ممکن است در گروهی از سالمندان منجر به ناتوانی آنان شود مطالبی را بیان کرد که با به‌کارگیری روش‌ها و مراقبت‌های مناسب از اختلالات و ناتوانی‌های دوران سالمندی می‌توان پیشگیری کرد.
وی در ادامه کلاس آموزشی را برای سفیران سلامت پایگاه 2 مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید احمدی قهرودی با موضوع تشخیص و مداخله زودهنگام اختلالات روان در محیط کار و افزایش بهره‌وری برگزار کرد و فیلم خود مراقبتی در پیشگیری از افسردگی را نمایش داد برایشان به نمایش درآمد.
همچنین بیات در مسجد صاحب‌الزمان (عج) به مناسبت هفته سلامت روان با شعار اهمیت سازگاری با بازنشستگی و سلامت روان (18 الی 24 مهر) برای بازنشستگان مطالبی را بیان کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار,سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد,جلسات آموزشی
  • کد خبر : 281231
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید