• 29 تیر 1403

اسحاق خانزادی: بیماری دیابت بسیار خطرناک و با سرعت در حال گسترش است

  • تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 11:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش هفته ملی دیابت با حضور هنرمندان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اسحاق خانزادی: بیماری دیابت بسیار خطرناک و با سرعت در حال گسترش است

صدابردار برجسته کشور از پزشکان و پرستارانی که در حوزه دیابت تلاش می کنند قدردانی و برای آن ها آرزوی سلامتی کرد.

 اسحاق خانزادی اسحاق خانزادی,
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این همایش با حضور دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و دکتر محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران روز سه‌شنبه 25 آبان 1400 در مرکز خدمات جامع سلامت میثم برگزار شد.
اسحاق خانزادی صدابردار برجسته کشور ضمن تبریک هفته ملی دیابت به ملت ایران گفت: بیماری دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غدد درون‌ریز است، من از همه مردم تقاضا می‌کنم برای کنترل این بیماری ورزش کنند، توصیه‌های تغذیه‌ای را رعایت و برای سلامتی خودشان تلاش کنند.
وی ادامه داد: بیماری دیابت بسیار خطرناک و با سرعت زیادی در حال گسترش است و برای پیشگیری از این بیماری باید از مصرف دخانیات اجتناب کرد.
صدابردار برجسته کشور گفت: من در کنار بزرگان سینمای ایران حدود 60 سال، صدابرداری کردم و تلاش زیادی برای این کار انجام دادم و اکنون با تمام وجود آنچه را که در توان دارم برای کاهش این بیماری و سلامتی مردم انجام خواهم داد و از هیچ کاری دریغ نمی‌کنم.
وی در پایان از پزشکان و پرستارانی که در این حوزه تلاش می کنند قدردانی و برای آن ها آرزوی سلامتی کرد و افزود: من به‌عنوان برادر کوچک از تک‌تک مردم می‌خواهم برای کاهش بیماری دیابت تلاش کنند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 200668
کلمات کلیدی
نسیم اخگر
تهیه کننده

نسیم اخگر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *