• 29 تیر 1403

سیاوش طهمورث: با مراجعه به مراکز سلامت و کمک گرفتن از پزشکان، از سلامت خود لذت ببرید

  • تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 15:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش هفته ملی دیابت با حضور هنرمندان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

سیاوش طهمورث: با مراجعه به مراکز سلامت و کمک گرفتن از پزشکان، از سلامت خود لذت ببرید

سیاوش طهمورث هنرمند حامی سلامت، از مردم خواست با فعالیت بدنی لازم، رژیم غذایی مناسب و مراجعه به متخصصان از سلامت خود مراقبت کنند.

سیاوش طهمورث
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت هفته ملی دیابت، دومین همایش هنرمندان حامی سلامت سه‌شنبه 25 آبان 1400 در مرکز خدمات جامع سلامت میثم برگزار شد، سیاوش طهمورث هنرمند حامی سلامت با تأکید بر توجه به توصیه پزشکان گفت: انسان‌ها با استفاده نادرست از طبیعت به عالم هستی خسارت می‌زنند و به آن خیانت می‌کنند و به همان نسبت به بدن خودشان آسیب می‌زنند. باوجوداینکه ساختار بدن انسان به‌گونه‌ای است که در برابر عوامل مختلف مقاومت می‌کند لازم است که از این بدن مراقبت کنیم و برای این امر لازم به توصیه پزشکان و متخصصان و دلسوزانمان گوش دهیم.
وی بابیان اینکه ما پزشکانی داریم که در دنیا بی‌نظیر هستند افزود: در شرایطی که از بدن خود مراقبت نکردید و  در اثر مصرف مواد قندی، کم‌تحرکی و هزار مسئله دیگر، دچار دیابت شدید؛ از انجاکه هر تخریبی قابل اصلاح است می‌توانید با مراجعه به مراکز سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی از پزشکان و متخصصان کمک بگیرید تا بیماری خود را کنترل کنید.
این هنرمند حامی سلامت باتاکید بر اهمیت و لذت سلامتی گفت: مطمئن باشید اگر فعالیت بدنی لازم و رژیم غذایی مناسب داشته باشید با مراجعه به مراکز سلامت می‌توانید خود را نجات دهید. شما اگر بیمار شوید نه‌فقط خودتان بلکه باعث گرفتاری کل خانواده می‌شوید.
وی با اشاره به انشاء معروف علم بهتر است یا ثروت گفت: در کنار علم ثروت هم خوب است؛ ثروتی که در حمایت از علم باشد و به سلامت انسان کمک کند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 200666
کلمات کلیدی
سمیرا  کرمی
تهیه کننده

سمیرا کرمی

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *