• 27 تیر 1403

آغاز مانور سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/12/28 - 09:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 200
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز مانور سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران از آغاز مانور سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، مهندس طاهره آزمون، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط این مرکز گفت: برنامه سلامت نوروزی با اجرای مانور در صبح روز چهارشنبه 24 اسفند 1401 آغاز شد.
وی در ادامه افزود: برنامه سلامت نورزی که از چهارشنبه 24 اسفند 1401 تا دوشنبه 14 فروردین ادامه دارد با حضور تمامی کارشناسان بهداشت محیط از ساعت 8 صبح تا 8 شب در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به‌صورت گشت در محدوده تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب اجرا می‌شود.
مهندس آزمون اهم برنامه این مرکز در این بازه زمانی را تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی عنوان کرد و افزود: این موضوع با رویکرد تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است و تشدید نظارت و حضور کارشناسان بهداشت محیط در اماکن مسافر پذیر مهمی مانند ترمینال جنوب، ایستگاه راه‌آهن و ایستگاه عوارضی تهران قم در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه کفت: در این مدت گشت‌های مشترکی نیز با دستگاه‌های برون بخشی انجام خواهد شد و علاوه بر نیروهای گشت، افرادی نیز برای هماهنگی و پاسخگویی و همچنین اخذ شکایات سامانه 190 و ثبت نتایج در ستاد در تمامی ایام صبح و بعدازظهر مستقر بوده و از ساعت 8 شب لغایت 8 صبح به‌صورت آنکال پاسخگو هستند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 231926
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *