• 29 تیر 1403

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز بهداشت جنوب تهران با انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران در واکسیناسیون کووید 19

  • تاریخ انتشار : 1400/04/14 - 09:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز بهداشت جنوب تهران با انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران در واکسیناسیون کووید 19

کارشناس مسئول سلامت روانی اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران IPhSA-IRAN در واکسیناسیون کووید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران به هدف نهایی هر دو نهاد که ارتقا سطح سلامت جامعه است اشاره کرد و گفت: طرفین توافق کرده‌اند که سالانه در رابطه با موضوعات سلامت‌محور مدنظر خود گفتگو و در صورت توافق‌های نهایی اقدام به برگزاری پروژه‌های مرتبط کنند.
وی در ادامه افزود: به‌موجب این تفاهم‌نامه، انجمن دانشجویی ایفسا تا حد امکان پتانسیل‌های بالقوه دانشجویی خود را در راستای پیشبرد امور مرتبط با بهداشت و سلامت جامعه همچون پروژه‌های واکسیناسیون، در اختیار این مرکز قرار خواهد داد و مرکز بهداشت جنوب تهران نیز پتانسیل‌های بالقوه خود را در زمینه‌های مرتبط در اختیار انجمن قرار می‌دهد تا این‌گونه پروژه‌ها باکیفیت عالی به اتمام برسد و نقش پررنگ دانشجویان در ارتقای سلامت عمومی جامعه به بهترین نحو ممکن نمایان شود.
 مرتضوی در پایان گفت: این تفاهم‌نامه به امضای دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و ملیکا ملکی، دبیر کل انجمن علمی ایفسا رسیده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 191714
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *