• 28 تیر 1403

بازدید سرزده مدیر گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه از مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/02/10 - 08:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده مدیر گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه از مرکز بهداشت جنوب تهران

مدیر گروه واحد دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه از ستاد مرکز بهداشت جنوب تهران و دو مرکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر امیر حسین فتاحی، مدیر گروه و دکتر نسیم زاروی، کارشناس مسئول واحد دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه روز چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 پس از برگزاری جلسه‌ای در واحد دهان و دندان ستاد این مرکز از دو مرکز خدمات جامع سلامت میثم و ابوذر بازدید کردند.
در ابتدا محمدرضا حسینی، کارشناس مسئول دهان دندان مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص تعداد مراکز فعال و تعداد دندان‌پزشکان به تفکیک استخدامی، طرحی، تعداد دستیاران فعال در مراکز و تعداد دندان‌پزشک موردنیاز مطالبی را بیان کرد.
وی در ادامه در خصوص مکاتبات و نتیجه پیگیری‌های لازم برای افزایش تعداد خدمات و درآمد مراکز مستنداتی را ارائه کرد و دکتر فتاحی مطالب مبسوط در مورد راه‌های مناسب به‌منظور افزایش خدمات دهان دندان و درآمد و به‌کارگیری دستیاران عنوان کرد.
توضیح اینکه با توجه به بازگشایی مرکز تجمیعی میثم از روند کار و شرایط پذیرش بیماران بازدید و پیشنهادانی را برای بهبود کار ارائه کرد و پس از بازدید از مرکز ابوذر ضمن خدا قوت به همکاران، از عملکرد مطلوب ابراز قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 211443
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *