• 28 تیر 1403

برپایی ایستگاه اطلاع‌رسانی، آموزش و مشاوره مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته دیابت در منطقه 19

  • تاریخ انتشار : 1401/09/06 - 11:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی ایستگاه اطلاع‌رسانی، آموزش و مشاوره مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته دیابت در منطقه 19

واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 19 ایستگاه اطلاع‌رسانی، آموزش و مشاوره را به مناسبت هفته دیابت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، در این برنامه کارشناسان سلامت روان، تغذیه، مامایی و پزشک از مرکز خدمات جامع سلامت اسماعیل و امام صادق روز پنج‌شنبه 3 آذر 1401 در سرای محله اسماعیل‌آباد حضور داشتند و ایستگاه اطلاع‌رسانی، آموزش و مشاوره‌ای را برپا کردند.
در این برنامه کارشناسان سلامت روان، تغذیه، مامایی و پزشک از مرکز خدمات جامع سلامت اسماعیل و امام صادق برای ارائه خدمات به مردم در این غرفه حضور داشتند.
 فرزاد نیک روی، کارشناس سلامت روان، خدمات مشاوره را برای متقاضیان انجام داده و در خصوص پیشگیری از استرس مطالبی را بیان کرد و شهلا ترابی، کارشناس تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران پس از تن‌سنجی افراد به مشاوره تغذیه و آموزش سبک زندگی سالم پرداخت.
همچنین فاطمه شایسته، کارشناس مامایی علاوه بر ارائه خدمات غربالگری قند خون و فشارخون به مشاوره مامایی و فرزند آوری نیز پرداخت و دکتر محمد مصطفی بیماران را به‌صورت رایگان ویزیت کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 222332
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *