• 28 تیر 1403

برگزاری برنامه‌های آموزشی مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات 1401

  • تاریخ انتشار : 1401/03/16 - 08:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری برنامه‌های آموزشی مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات 1401

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران در هفته بدون دخانیات برنامه‌های آموزشی را در راستای سلامت روانی و اجتماعی ساکنان منطقه 17 را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز گفت: هرسال سازمان بهداشت جهانی به مناسبت فرارسیدن روز ملی دخانیات شعاری را به همین منظور انتخاب می‌کند و امسال نیز با شعار «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» به استقبال این روز رفته است و به همین منظور روز چهارشنبه 11 خرداد 1401 مراسمی به مناسبت هفته بدون دخانیات در بوستان زمزم و با حضور خانواده‌های ساکن در این محله برگزار شد.
وی در ادامه افزود: در این برنامه سعی شد در خصوص ترک سیگار، مواد دخانی و آسیب‌های محیط زیستی آن و مخاطراتی که مصرف دخانیات در پی دارد آگاه‌سازی شود و کودکان با حمل پلاکاردهایی با شعار نه به سیگار، دخانیات تهدیدی بر سلامت به پیاده‌روی در محوطه پارک پرداختند.
مرتضوی به دیگر برنامه‌های این همایش که شامل برگزاری ایستگاه سلامت درزمینهٔ مشاوره‌های روانشناسی، مشاوره تغذیه، مشاور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ثبت‌نام بیمه سلامت رایگان و میز خدمت برای مشاوره ترک اعتیاد و حضور کارگروه ان ای برای اطلاع‌رسانی ترک نیکوتین بود.
در پایان متولیان، معاون اجتماعی شهرداری منطقه 17 از این مراسم بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 213516
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *