• 29 تیر 1403

برگزاری جلسه آموزشی چالش‌ها و راهکارها در برنامه مشاوره سوگ در بازماندگان کرونا

  • تاریخ انتشار : 1400/08/09 - 09:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه آموزشی چالش‌ها و راهکارها در برنامه مشاوره سوگ در بازماندگان کرونا

واحد خدمات سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه آموزشی چالش‌ها و راهکارها در برنامه مشاوره سوگ در بازماندگان کرونا و ارائه خدمات سلامت روان در بهبودیافتگان کرونا را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز شنبه 8 آبان 1400 با حضور 22 تن از کارشناسان سلامت روان مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش این مرکز برگزار شد.
در ابتدا ویدا قنبری، کارشناس این واحد در خصوص آنالیز 6 ماهه اول سال 1400 و فعالیت کارشناسان سلامت روان در بحران کرونا مطالبی را بیان و از روان‌شناسانی که بیشترین اقدام و همکاری را داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه نازیلا محمدی، کارشناس واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران به فرایند مداخلات بهبودیافتگان کرونا و مداخلات سوگ اشاره و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول این واحد در خصوص چالش‌ها و پیشنهادات در بهبود برنامه مداخلات روان‌شناختی در بحران کرونا مطالبی را بیان کرد.
وی در ادامه بر نیاز کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی علاوه بر عموم مردم به دلیل استرس و فشار کاری برای دریافت خدمات روان تأکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 199199
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *