• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه ارزیابی روان‌شناختی کارکنان بهداشت و صیانت از حقوق شهروندی در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/08/16 - 11:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 262
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه ارزیابی روان‌شناختی کارکنان بهداشت و صیانت از حقوق شهروندی در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد رسیدگی به شکایات با همکاری واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران ارزیابی روان‌شناختی کارکنان بهداشت و صیانت از حقوق شهروندی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، ندا دارایی، کارشناس واحد رسیدگی به شکایات این مرکز گفت: برای اجرای صیانت از حقوق شهروندی و الزام در صیانت از حقوق کارکنان و به‌منظور بهره‌وری بیشتر و ارائه خدمات کامل‌تر ارزیابی سلامت روان کارکنان این مرکز آغاز شد.
وی در ادامه افزود: روز شنبه 14 آبان 1401 جلسه‌ای برای کارشناسان مسئول و کارشناسان ستادی در سالن جلسات این مرکز برگزار و در این جلسه زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص ارزیابی سلامت روان کارکنان بهداشت مطالبی را بیان کرد و به آموزش توانمندسازی کارکنان برای کاهش آسیب‌های ناشی از استرس شغلی و مشکلات سلامت روان در کادر بهداشت پرداخت.
وی در ادامه افزود: ارزیابی‌ها برای تمامی کارکنان تحت پوشش این مرکز به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام خواهد شد و در صورت شناسایی موارد نیاز به ارائه خدمات، تحت مراقبت و پیگیری مستمر قرار خواهند گرفت.
در ادامه ندا دارائی، رابط رسیدگی به شکایات این مرکز، به نکاتی در خصوص صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع مطالبی را بیان کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 220070
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *