• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه بازآموزی برنامه‌های بیماری‌های واگیر در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1402/03/30 - 11:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بازآموزی برنامه‌های بیماری‌های واگیر در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه بازآموزی برنامه‌های بیماری‌های واگیر را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز جلسه بازآموزی برنامه‌های بیماری‌های واگیر را برای کارشناسان کنترل عفونت بیمارستان‌ها را در سالن اجتماعات مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار کردند.
در ابتدای جلسه سمیه مسلمیان، کارشناس زئونوز و مالاریا به علت گرم شدن هوا در مورد بیماری تب کریمه کنگو و نحوه نمونه‌گیری و ارسال به انستیتو پاستور، بیماری مالاریا و حیوان گزیدگی و نحوه گزارشات توضیحاتی را ارائه کرد و فرم بررسی بیماری تب کریمه کنگو و فرم پذیرش بیمار به پاستور تحویل داده شد.
در ادامه مریم تقی زاده کارشناس این واحد در خصوص ارجاع موارد الایزای مثبت اچ ای وی به مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری مطالبی را بیان و بیمارستان‌های مرجع را معرفی کرد و رضا موسی نژاد، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت جنوب تهران به‌پیش رو بودن فصل گرم سال اشاره و در خصوص بیماری التور و خطر افزایش بیماری‌های قابل‌انتقال از طریق آب و غذا بر تشدید برنامه مراقبت از این بیماری‌ها مطالبی را بیان و بر ارسال گزارش سریع تمامی موارد طغیان‌ها تأکید کرد.
در ادامه آقای یعقوبی در مورد نحوه ارجاع بیماران مسلول از طریق فرم شماره 9 و نحوه تکمیل فرم شماره 9 توضیحات کاملی را ارائه کرد.
.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 236653
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *