• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات بهسازی و دفع پسماند شرکت‌های باربری در مرکز بهداشت جنوب تهران

  • تاریخ انتشار : 1401/05/08 - 08:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات بهسازی و دفع پسماند شرکت‌های باربری در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه بررسی و رفع مشکلات بهسازی و دفع پسماند شرکت‌های باربری تحت پوشش را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز سه‌شنبه 4 مرداد 1401 با حضور نمایندگان ذیربط شهرداری ناحیه 6 منطقه 16 و مدیران شرکت‌های باربری تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در این جلسه مهندس محمود کشیر، معاون، مهندس سید عبدالله میر اسماعیلی، کارشناس مسئول و مهندس میترا سوهانی، کارشناس واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت جنوب تهران و مهندس امیری، کارشناس بهداشت حرفه‌ای مرکز بعثت در خصوص رفع مشکلات بهسازی و دفع پسماند شرکت‌های باربری تحت پوشش این مرکز مطالبی را بیان کردند.
مهندس کشیر ضمن خیرمقدم با حاضران از تلاش‌های صورت گرفته در خصوص پیگیری و رفع نواقص بهداشتی باربری‌ها قدردانی و مهندس میر اسماعیلی در خصوص روند اجرا و نتایج اقدامات انجام‌شده در خصوص بهینه‌سازی شرایط بهداشتی در شرکت‌های باربری مطالبی را ارائه کرد. در ادامه مهندس امیری، گزاری از اقدامات انجام‌شده در مهروموم‌های 1400 و 1401 در باربری‌های تحت پوشش مرکز مربوطه را ارائه کرد.
در پایان مقرر شد جلسه بعدی به‌منظور تصمیم‌گیری و تدوین راهکارهای اجرایی برای رفع موانع در خصوص بهسازی باربری‌ها، جمع‌آوری و دفع بهینه پسماندها با پیگیری و هماهنگی نمایندگان شهرداری (حاضر در جلسه) در شهرداری ناحیه 6 برگزار شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 215896
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *