• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه تقسیم مدارس با نمایندگان مراکز و پایگاه‌های خدمات جامع شهری و روستایی در سال تحصیلی 1402 تا 1401

  • تاریخ انتشار : 1401/05/18 - 11:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه تقسیم مدارس با نمایندگان مراکز و پایگاه‌های خدمات جامع شهری و روستایی در سال تحصیلی 1402 تا 1401

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه اجرای برنامه‌های آموزش سلامت را با نمایندگان دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، زهراشاقلانی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز جلسه تقسیم مدارس نوآموزان بدو ورود به دبستان را روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 11 و 12 مرداد 1401 برای برگزار کرد.
در ابتدای جلسه دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران بر تقسیم مدارس با توجه به محدوده تحت پوشش هر مرکز یا پایگاه، مقطع تحصیلی و جنس مدارس تأکید کرد و گفت: مدرسه‌ای بدون انتخاب برای خدمات‌رسانی باقی نماند و در ابتدای سال تحصیلی جمعیت از مدارس دریافت شود.
وی در ادامه بر انجام مراقبت‌های ارزیابی مقدماتی و معاینات پزشکی نوآموزان بدو ورود به مدرسه که در اولویت کارهای مراقبان سلامت باشد تاکید کرد و افزود: غربالگری پایه‌های چهارم، هفتم و دهم در مدت سال تحصیلی با هماهنگی با آموزش‌وپرورش و مدیران انجام شود.
در این جلسه مقرر شد: مدیران هم‌زمان با شروع سال تحصیلی و حضور دانش آموزان در سامانه سنجش سلامت دانش‌آموزی موارد مشکوک و مبتلابه کرونا را ثبت کنند و کلاس‌های آموزشی ازدواج و روز جوان را درموعد مقرر برگزار و گزارش مصور را به واحد مربوطه ارسال کنند، مراکز و محل نگهداری کودکان کار را شناسایی و برای ارتقاء سلامت آن‌ها که شامل واکسیناسیون، مکمل یاری و آموزش است، خدمات لازم را ارائه کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 216253
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *