• 28 تیر 1403

برگزاری جلسه حمایت از خانواده و صیانت از جوانی جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در حوزه علمیه

  • تاریخ انتشار : 1401/03/28 - 11:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه حمایت از خانواده و صیانت از جوانی جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران در حوزه علمیه

کارشناس مادران واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه حمایت از خانواده و صیانت از جوانی جمعیت را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، اکرم السادات محسنی، کارشناس مادران واحد سلامت خانواده و جمعیت این مرکز روز چهارشنبه 24 خرداد 1401 برای 30 تن از طلاب و کارکنان حوزه علمیه در دفتر بسیج مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.
کارشناس مادران مرکز بهداشت جنوب تهران به این نکته که طبق آمار رسمی نرخ باروری در ایران شیب نزولی گرفته و صیانت از جوانی جمعیت جزو اولویت‌های برنامه سلامت خانواده است اشاره کرد و افزود:  پیرو مفاد ماده 33 قانون حمایت از خانواده و صیانت از جوانی جمعیت، می‌بایست مهارت‌های مربوط به سبک زندگی اسلامی، ایرانی ، رشد شخصیت فردی و اجتماعی ، مهارت‌های فردی، ترویج فرهنگ ارزشمندی ازدواج، خانواده و فرزند آوری و مسئولیت‌پذیری برای تشکیل و تعالی خانواده آموزش داده شود.
در ادامه بر لزوم انتقال این آموزش‌ها توسط طلاب به مردم و گنجاندن این اصول دربسته‌های یادگیری به‌ویژه کتب و جزوات آموزشی، تولیدات و رویدادها، جشنواره‌ها و اردوهای فرهنگی و تربیتی تأکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 214102
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *