• 27 تیر 1403

برگزاری جلسه فصلی کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در شهریور 1402

  • تاریخ انتشار : 1402/06/31 - 09:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه فصلی کارشناسان تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در شهریور 1402

واحد تغذیه بهبود مرکز بهداشت جنوب تهران جلسات فصلی این واحد را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه فصلی این واحد با حضور 24 تن از کارشناسان تغذیه مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در این جلسه ابتدا آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه این مرکز در خصوص تأثیر سلامت روان در تغذیه افراد و راهکارهای افزایش عملکرد کارشناسان تغذیه در مراکز مطالبی را بیان کرد سپس از دو نفر از کارشناسان تغذیه که بهترین عملکرد را درزمینهٔ های (تعداد خدمات، آموزش‌های برون بخشی و همکاری با واحدهای ستادی) داشتند قدردانی شد.
در ادامه ذبیحی، رئیس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه در خصوص عملکرد کارشناسان تغذیه و برنامه‌های آتی واحد بهبود تغذیه مطالبی را بیان کرد و کارشناسان مشکلات خود را با ایشان مطرح کردند.
در ادامه، مبینا میرزایی کارشناس این واحد در خصوص برنامه مکمل یاری، آمارهای فصلی و ماهانه و ملیحه جعفری کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در مورد اکسل شاخص‌ها و نحوه تکمیل آن مطالبی را ارائه کرد.
در این جلسه دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول و دیانتی، کارشناس بهداشت خانواده و جمعیت این مرکز در خصوص همکاری با مراقبان سلامت و مشاوره‌های مادران باردار مطالبی را ارائه کردند و فرشته حق‌شناس، کارشناس مسئول واحد گسترش این مرکز در خصوص مشکلات و راه‌حل‌های موجود مطالبی را ارائه کرد و در انتها معصومه حسینی، کارشناس تغذیه مرکز شهید آیت، در خصوص تغذیه در مادران باردار مطالبی را آموزش داد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 246750
کلمات کلیدی
نگار دیوبندی
تهیه کننده

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *